Öğretmenler 13 gündür açlık grevinde

Öğretmenlerin hakları için başlattığı açlık grevi 13'üncü gününde devam ediyor.

Özel Sektör Öğretmenler Sendikası ve Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyesi öğretmenlerin hakları için başlattıkları açlık grevi 13'üncü gününde Öğretmen Sendikası Ankara İl Temsilciliği önünde sürüyor.

Eylemdeki öğretmenler,  “Komisyon toplansın, haklarımız iade edilsin, bu zulüm bitsin” mesajını verdi. Eylemci öğretmenleri birçok siyasi parti ve emek örgütlerinin temsilcileri ziyaret etti.