Roboski katliamı Nusaybin’de kınandı

DBP Nusaybin ilçe binası önünde düzenlenen açıklamaya Nusaybin Belediye Eşbaşkanı Sara Kaya, HDP ve DBP yöneticileri, STK temsilcileri, Barış Anneleri Meclisi üyeleri ile çok sayıda kişi katıldı.

Mardin’in Nusaybin ilçesinde HDP ve DBP ilçe örgütleri öncülüğünde Roboski katliamının 4’ncü yılını kınamak amacıyla basın açıklaması gerçekleştirdi.

DBP Nusaybin ilçe binası önünde düzenlenen açıklamaya Nusaybin Belediye Eşbaşkanı Sara Kaya, HDP ve DBP yöneticileri, STK temsilcileri, Barış Anneleri Meclisi üyeleri ile çok sayıda kişi katıldı.

Kitle adına açıklama yapan HDP Nusaybin İlçe Eşbaşkanı Ferhat Kut, Roboskî katliamının üzerinde 4 yıl geçmesine rağmen herhangi bir soruşturmanın yapılmadığını hatırlattı. Kut, insan hayatının bu denli değersiz görüldüğü bir ülkede barıştan, birlik ve beraberlikten söz etmenin son derece zor bir hale geldiğini ifade etti.

Kut, Roboski’nin faillerinden hesap sorulmadıkça yeni suikast ve katliamların önüne geçilemeyeceğini belirterek, Roboski’yi asla unutmadıklarını ve unutturmayacaklarını dile getirdi.