Yaralanan barış annesi: Hastaneye gitmem, direnirim
Cizre’ye giderken devletin saldırısında yüzünden yaralanan Barış Annesi İslim Deniz, "Canım gençlerime kurban olsun, onlar tank ve topların altında direnirken benim yaralanmam basit kalır. Hastaneye de gitmem evime de. Direneceğim" dedi.
ANF
MARDİN
Cumartesi, 23 Ocak 2016, 19:16
Cizre’ye giderken devletin saldırısında yüzünden yaralanan Barış Annesi İslim Deniz, "Canım gençlerime kurban olsun, onlar tank ve topların altında direnirken benim yaralanmam basit kalır. Hastaneye de gitmem evime de. Direneceğim" dedi.
DBP’nin çağrısıyla başlatılan Botan yürüyüşü için Nusaybin’in Gire Mira Mahallesi'nde bir araya gelen binlerce kişi soykırım saldırılarına karşı Şırnak'ın Cizre ilçesine gitmek için yola çıktı. Devlet güçlerinin saldırdığı kitleden çok sayıda kişi yaralanırken 2 kişi de gözaltına alındı. Yürüyüşte yer alan Antep Barış Annesi İslim Deniz, asker ve polis saldırısında yerde sürüklenerek yüzünden yaralandı. Ön dişleri kırılan Deniz, "Gaz ve gerçek kurşunlarla saldırdılar. Düşüp yerde sürüklendim, kaçan kitle arasında ezilme tehlikesi yaşadım" dedi.
Yürütülen kirli savaşın bir an önce son bulması için evine dönmeyeceğini ve mücadeleye devam edeceğini söyleyen İslim, "Canım gençlerime kurban olsun, onlar tank ve topların altında direnirken benim yaralanmam basit kalır. Ben şehit annesiyim, hastanelerini de kabul etmiyorum. Evime de dönmeyeceğim, bu abluka kırılıncaya kadar direnmeye devam edeceğim" şeklinde konuştu.