AKP/MHP’nin Amed, Van ve Mardin belediyelerini gasp etmesini protesto etmek ve kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla Almanya’nın Hannover kentinde stant açıldı.
Ronahi Kadın Meclisi ve Demokratik Halk Meclisi’nin açtığı bilgilendirme standında bildiriler dağıtılırken, kamuoyu da bilgilendirildi.
Eylemde yapılan konuşmalarda Kürt halkının bu duruma tepkisinin devam ettiğine dikkat çekildi.
Hannover’den bu isyana ses katmak için de her zaman alanlarda olunacağı mesajı verildi.
Stanta ATİF de destek verdi.